Daily Archives: 20/10/2010

20.10.2010 – Stargate Libertas – 1×09 – Esa v Exilu

Dnes vyšel nový díl Stargate Libertas s01e09, přejeme tedy příjemné počtení a doufáme, že se budete těšit i na nový díl.


Stargate Libertas s1e09 (Esa v Exilu)

9.Kapitola(Esa v Exilu)

Jack si pozval do kanceláře celý tým SGA-1, aby se dozvěděl co dělaly před tím nešli do stáze. Michal byl trochu nervózní ale aby se uklidnil začal jako první mluvit.“Já než sem poprvé uviděl hvězdnou bránu tak, sem cestoval po Zemi a bojoval škoda, že se nezachovali naše spisy, když jsem se poprvé dozvěděl o hvězdné bráně byl sem dosti překvapen, kam všude se dostanu.“ Samuel ho vyruší a řekne.“Dá se říct, že všichni jsme před hvězdnou branou bojovali po naši Zemi.“ Sára jenom přikyvovala.“U mě to taky souhlasí.“ Kyle se usměje.“Když jsme všichni byly v programu tak jsme se většina z nás během pár let i z přátelili.“ Podívá se na Michala. Michal se usměje a řekne.“Tvůj praprapraděda byl jeden z mých nejlepších přátel, nejvtipnější bylo to když mi vyprávěl jak dávkoval Samuela práškama.“ Vyruší ho Samuel.“Jo to bylo dobrý, když si na to vzpomenu tak to byla jedna z těch vtipných týdnů, zbavovali jsme tvého praprapradědu závislosti na práškách.“ Kyle se zasměje a všichni se na něj podívají, Agent řekne.“Jen si necvrkni.“ Kyle se během pár chvil omluví a Michal řekne.“Tvůj praprapraděda si po dlouhé době udělal i zkoušky na letadla a nebýt těch zkoušek nezachránil by mi párkrát zadek všem tu zachránil zadek aspoň pětkrát.“

Městské osvětlení začne blikat a začne se okolo ozývat hlas.“Funguje to? Funguje vše jak má synu.“ Celý SGA tým byl dost překvapen a rychle se zvednou všichni ze židle.“Pojedu teď do Somálska, Mami. Jen si dávej pozor. Jasně Mami… Jsme antici a měli bychom se tak chovat, ale co ostatní lidé co žiji v Pegasu! Ti přežijí i nás, takže se nestrachujte…. Kryjte se! RPG!! Vyskočte z auta! Pane schovejte se! Vy kurvy tady jsem! Vy svině jedny! Pane chápu, že jste ztratil své přátele ale takhle riskovat, nějak jim to pak oplatíte, něco má svůj důvod, že jste přežil! Zavolejte leteckou podporu, potřebujeme sem rychle nějakou posily… Attero jsme vypnuly, nikdy se nesmí znovu aktivovat! Mirdine, nezlobte se na mě.“ Jack pozorně poslouchá a dojde do řídící místnosti.“Co je to za hlasy.“ Michal rychle odpoví.“To je tvůj praprapraděda s antikem, kterého se zbavil do městské databáze ale při chybě se tam asi nahrály i jeho vzpomínky a tak nějak se překrývají.“ Samuel se podívá na Michala.“Odkdy jsi vědec?“ Michal se na Samuela podívá.“To je jedno ale teď se kochám hlasem Prince.“ Všichni poslouchaly, střídající se hlasy.“Byl jste převelen, do Jugoslávie. Pane ale já tu mám, snoubenku a čeká moje dítě, nemůžu ji opustit. Zařiďte si to jak chcete ale jste jeden z našich nejlepších vojáků. Tak dobře. To jsem rád…. Wreithi útočí na město! Já vám to, říkal musíme opustit město! Já ho neopustím… Snad to vyjde, i když tito vtom vojenský sekne ale to břicho už neschováme. Nemněla sem tě přesvědčovat ať mě vezmeš sebou. To je fuk, budu rád, když tě budu mít po ruce… Utečeme a zůstaneme v Pegasu. To je šílenství, oni nás jednou najdou. Wreithů se nemusíme bát… Poručíku Princi, budete na průzkumu téhle oblasti a k tomu dostanete deset vojáků jako krytí. Rozumím Pane. Odchod Poručíku. Takže pánové, mám pro vás úkol, potřebuji aby se mnou šlo deset chlapů, co by mi kryli zadek. Jdu do toho s vámi, Pane…. Aktivujte bránu! Rychle běžte! Stůjte! Tak to bylo senzační…. Nic tu není. Dávejte si bacha na miny. Průzkum je hrozný vzrušení, vždy to někdo schytá. Rys-1 hlaste se. Tady Rys-1 co se děje, přepínám. Máme pro vás, zprávu od Orla, máte se přesunout co nejrychleji do nejbližší vesnice, kvůli přestřelce, jede tam i pár našich lidí. Rozumím. Chlapy měníme směr… Vybudujeme si tu nový chrám a uchováme si zde naše vzpomínky. Ale to wreithi mohou využít proti nám i ostatním. Neboj se… Viděli jsme pět chlápků z Akáčkama zdrhat na východ a tam té budově jsou mrtví a jedna těhotná co tam umírá a tohle měla u sebe. Jak je ji? Je na tom špatně, jede sem medic. Těm to vždy trvá, nechte mě tu sní o samotě. Miláčku, nebreč tu. Já už to nepřežiji ale budu ráda když si najdeš jinou a budeš sní štastný. To mi neříkej, ty to přežiješ, slyšíš. Poručíku, je mrtvá! Kurva drát, pomlčíte o tomhle jasný! Nebojte se pane. Kterým to šli směrem? Šli na západ. To jste mu nemněl říkat. Proč ne, je to můj nadřízenej? Půjde se teď pomstít. Takže chlapy pojďte se mnou, nebudu vás nutit pokud se vám to zdá proti pravidlům… Stavba probíhá dobře ale dle mě jsme měli odejít na Zem. Tam kam šli oni, nikdy. Co se ti tak nezdá… Vidím tam nějaký tábor, dle popisu souhlasí. Takže jdeme nenápadně na ně. Dobře Pane. Vy tři tam a vy tam a zbytek se mnou na znamení. Kupředu! Ty ses mi vzdal, ochutnej tohle. Pane za tohle byste měl jít sedět. Oko za oko, zub za zub. Tihle svině si to zaslouží. Tak už půjdeme ne? Měli bychom hodit těla do nějakého hrobu.“ Jack se podívá na Michala a řekne.“Tohle dělal můj praprapraděda?“ Michal odpoví.“Ano, zabíjel lidi, ten den mi skoro připomínal, dost ho to ničilo i po těch letech, kdy si našel tvoji prapraprababičku. Mě třeba zabili přátele co mi v poslední chvíli schovali a než dorazili letadla a spálili nepřítele tak už byly všichni mrtví. Nejhorší bylo když sem k nim šel domů a hledal pak jeho dítě které sem našel o dva dny úplně osláblé a nevěřilo, že mu právě umřel otec.“ Samuel uklidňuje Jacka.“Tohle je u nás na Zemi normální, jsme se tam zabíjeli mezi sebou ale tvůj praprapraděda si to pokoušel vynahrazovat u tvé prapraprababičky a každý den ji nosil dárky, jednou to byla kytka, náramek a nebo i zásnubní prstýnek. Pak přišel po neshodě s velitelem svého týmu, na Atlantidu kde se díky, mě během pár let zorientoval ale nemůžu zapomenout, že mi pomáhal i Michal. Neboť jsme s tvým praprapradědou byly taková trojka na misi jsme se každý poslouchali.“ Michal se usměje a řekne.“Jo a ve vzduchu jsme se vždy kryly na vzájem letělo něco za tvým praprapradědou a hned sem ho dostal.“ Agent se zasměje.“Jo nějak jste zapomněli říct, že já vám taky kryl zadek nebo ještě Kyle ale to je jedno.“ Kyle se podívá na Agenta ale nic neřekne.“Poručíku měli jsme vás za nezvěstného. Pane to nic byl sem zavalen v jeskyni…. Máme tu už konečně ochranu proti wreithům. To jsem rád… Byl jste převelen do tajného programu, hvězdná brána. Děkuji… Wreithi nám budou dělat stále nějaké potíže.“ Jack se podívá na Michala a zeptá se.“Kdo jsou vlastně ti Wreithi?“ Michal se  usměje a řekne.“Byly to takové hnusné potvory co měli na rukách přísavky a vysávali ti pomocí nich životní energii, krutý způsob mučení, které díky nenasytnosti wreithů vedlo až velkému počtu vyhynutí lidí.“ Jack se konečně dozvěděl něco bližšího a řekne.“Miluji tohle město.“ Michal se zasměje a dál poslouchali vzpomínky.“Zdravím, tohle je můj pokoj. Docela malé ale bude mi to stačit. Zdrastvitě. Ty budeš rus, že. Da. Umíš anglicky? Beze všeho, máme jít do zasedačky na náš první briefing na misi. Tak já tam za chvíli přijdu…. Náš červí pohon se pokazil, nemůžeme z něj ven… Moje první cizí planeta, je to zajímavý pocit. Taky si myslím. Hlavně si dávat bacha na Goauldy… Už se nám povedlo vyskočit ale jsme v nezmapované oblasti. Vidíte to co je to?! Podle toho jak to vypadá je to jedna z našich starých lodí… Dobrý den, já sem Princ a vy? Nico. Krásné jméno. Jak se dneska máte? Dobře.“ Jack se podívá na Michala a řekne.“To je moje prapraprababička?“ Michal se na něj podívá a klidným hlasem.“Když jsme Nico naposledy viděli tak ještě nebyla těhotná, takže se těžko posuzuje, ale pravděpodobně ano.“ Jack se usměje a dál poslouchá nahrávku.“Tohle je vzkaz pro Nico. Na Atlantidě se mi líbí ale bez tebe sem tu zcela sám a zmatený.“ Sára ihned řekne.“No to jistě.“ Nahrávka pokračovala.“Tady je ale plno, nesedneme si někam jinam. Po útoku upírů na město jsme ihned zabezpečili všechny části a čekáme, kdy dostanou piloti Jumperů a F-308ek zelenou. To se načekáme. Vyleťte rychle ven! Rozumím. Střílejte dle libosti, ale rakety si šetřete na upírské lodě! Dobře. Raketa připravena k odjištění! Michala máš za zadkem tři parchanty! Už ti jdu na pomoc! To snad zvládnu, sám! Samuel, právě zničil sám jednu upírskou lod. Dobrá práce Samueli. Princi máš za sebou jednoho parchanta! Letím ti na pomoc… To byla určitě nějaká mýlka, to nemohla být ona.“ Jack se podívá a zeptá se.“Co jsou zač ti upíří?“ Samuel se usměje a řekne.“Byly to takový lidi co měli tesáky a kousali lidi do krku, pak vysávali jejich krev. Tím způsobem zas oni dostávali jídlo a znám hodně lidí co snimi bojovalo ale asi nejmín lidi na atlantidě většinou jsme řešili hladovku jen kvůli upírům a nebo jenom případné útoky ale jinak když došlo na bitvu tak pořádnou a pak boje utichly a my jsme se po několika letech uchýlili že půjdeme do stáze a tvůj praprapraděda nešel a tak jsme bez něj šli do stáze a přesvědčili jsme velení aby nás vyhlásil za pohřešované ale stálo nás to trochu i nervy ale nakonec jsme jim řekli, že budeme za potřebí určitě v budoucnu a tak jsme čekali až jste přišly vy.“ Všichni se na sebe po dívali a nahrávka stále pokračovala ale většina se rozešla po asi hodině.